Τετάρτη, Δεκεμβρίου 27, 2006

Ho! Ho! Ho! Someone is coming to town!

Ανατολή πάνω από την Ελλάδα, 26 Δεκεμβρίου 2006 8:29 πμ
Sunrise above Greece, 26 December 2006 8:29 am

Ελβετικές Άλπεις κοντά στο St. Moritz, 26 Δεκεμβρίου 2006 9:07 πμ
Swiss Alps near St. Moritz, 26 December 2006 9:07 am

Ατλαντικός Ωκεανός - κοντά στην Ισλανδία, 26 Δεκεμβρίου 2006 12:09 μμ
Atlantic Ocean - near Island, 26 December 2006 12:09 pm

Νέα Γη - Καναδάς, 26 Δεκεμβρίου 2006 3:49 μμ
New Foundland - Canada, 26 December 2006 3:49 pm

Νέα Γη - Καναδάς, 26 Δεκεμβρίου 2006 3:50 μμ
New Foundland - Canada, 26 December 2006 3:50 pm

Νέα Σκοτία - Καναδάς, 26 Δεκεμβρίου 2006 5:26 μμ
Nova Scotia -, Canada, 26 December 2006 5:26 pm

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Welcome back… ελπίζω να πέρασες καλά … και να γύρισες ανανεωμένος!

NetKerveros είπε...

Λουκουμάκι μου ... αντιθέτως. Μόλις έφυγα για έξω! ΗΟ ΗΟ ΗΟ. Περιμένω δικές σου φώτος.

Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

συγνωμη τωρα πριν τα παρω τελειως!!!
η μεταφραση στα αγγλικα γιατι παρακαλω;;;;
αρκετα δεν μας εστειλες με τα ελληνικα;;;
εκει πηγες ρε παλιοαφεντικο;;;;
γτουπππππππ....
φτου σου!!!!!
;pppp


καλα να περνας Ανδρεα...
και Χρονια Πολλα...
φιλια...

mario είπε...

τέλειες!!!
καλή νέα χρονιά!

Marina είπε...

Μπορώ τώρα να ζηλέψω? Τον άτιμο λέω, στην Ελβετία πάει για σκί..ουγκ! Οχι λάθος στην Ισλανδία πάει να ψάξει για ηφαίστεια..ουπς..μήπως περνάει τον Ατλαντικό??? και ω! ναί..Καναδά πάει αλλά όχι σε τπτ πόλεις..στην άκρη της Γής..
Θα σε συγχωρήσω όμως γιατί είναι χρονιάρες μέρες.
φιλάκια

Σταυρούλα είπε...

Να περάσεις τέλειααααα, Ανδρέα! Τις πιο ευτυχισμένες γιορτές σου εύχομαι να ζήσεις! :)

Attalanti είπε...

Ευχαριστώ για το ταξίδι. Καλή χρονιά να έχουμε και πάντα ταξίδια, μέσα και έξω, κοντά και μακριά!

nyctolouloudo είπε...

και εγώ κάπως έτσι σαν την Marina σκέφτηκα....
μη μου πεις ό,τι οι Άλπεις δεν μοιάζουν με σοκολάτα toblerone;
όταν δε διάβασα Ισλανδία λύσσαξα από την ζήλια μου γιατί σκέφτηκα μπάνια στις σούπερ ζεστές λίμνες...
και όταν διάβασα Καναδά...ουφ ησύχασα γιατί έχω πάει....

να περάσεις υπέροχα, καλή χρονιά, ευτυχισμένη και με πολλά ωραία ταξίδια!

~~kindergarden teacher ~~ είπε...

Διαβάζοντας τον τιτλο καιβλεποντατ τις φωτο φανταστηκα και χιλιαδες δωρακια να πεφτουν απο τον ουρανο..
χεχεχεχ
χρονια πολλα λοιπόν και καλή χρονιαααααααααααααααααααααααα!

NetKerveros είπε...

Βασιλική ... ξέρεις που είμαι σωστά? Καλή χρονιά να έχουμε.

Μάριο, ευχαριστώ. Καλή σου χρονιά.

Thanks Μαρινάκι μου. Συγνώμη αν σε σύγχυσα χρονιάρες μέρες. Καλή μας χρονιά!

Ευχαριστώ Ρενάτα μου. Επίσης.

Ατταλάντι μου, καλή χρονιά να έχουμε με πολλά ταξίδια!

Μεθυσμένα χρώματα ... απλά είπα να γυρίσω σε ένα μέρος που το θεωρώ σπίτι μου. Φιλιά.

Εβελίνα μου, αν ανοίξω φροντιστήριο θα σε ειδοποιήσω. Για τώρα σου εύχομαι τα καλύτερα.

Λες Sevarose; Λες; Καλή μας χρονιά!