Κυριακή, Νοεμβρίου 12, 2006

Mapping the moon again




Αθήνα 4 Νοεμβρίου 2006 8:21 μμ

Seventeenth-century Italian scientist Galileo was, so as as we know, the first to use a new invention called the telescope to peak at celestial objects. When he turned his instrument to the Moon in 1609, he was astounded at what he saw. "The Moon is not smooth and uniform," he wrote, "but uneven, rough and full of cavities." With one glance, Galileo had smashed the centuries-old belief that heavenly bodies were perfectly formed and precisely spherical!

Ξέχασα κανέναν;

27 σχόλια:

snikolas είπε...

Nikolious sea! Αυτό είναι! :)

Μου έφτιαξες το βράδυ!

loukoumaki είπε...

Μοναδικός όπως πάντα!
Και εμένα μου έφτιαξες το βράδυ... και το είχα ανάγκη περισσότερο από οτι το Δελφινόπαιδο! Thanks :)

Attalanti είπε...

Απόλυτα μαγικό και πολύ όμορφο για μια καλή εβδομάδα!

Σταυρούλα είπε...

Αντρέα, με συγκίνησες! Όμορφη βδομάδα να ΄χεις! ;)

Alkyoni είπε...

εμένα;
:(

mindstripper είπε...

Moonstruck.

;-)

Ανώνυμος είπε...

Nice photo!!!

Psipsinel είπε...

parousa! efharistoume ke apo mena ke apo ton drakoumel :)
na se kala

Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

εχεις γινει μαστορας στις φωτο, βλεπω!
με τετοια ασχολησε, αφεντικουλι μ';;;;
εεεεε;;;;

τελεια η προηγουμενη φωτο! και μενα θα με ακουγε η γειτονια...
;)

nyctolouloudo είπε...

που είναι το οικόπεδό μου;

NetKerveros είπε...

Νικόλα ... κρίμα που δεν έχει και νερό η θάλασσά σου να ρίχναμε καμιά βουτιά!

Λουκουμάκι μου .. όπως πάντα μεγάλο χαμόγελο. Σου έδωσα το ποιο ψηλό βουνό να αγναντεύεις.

Ατταλάντι ..καλή μας εβδομάδα

Ρενάτα μου ... δεν κάνει τίποτις. Καλή μας εβδομάδα

Μια Alkyonious Mare στο 12 ... έφτασεεεεεε

Mind μου ... καταλαβαίνεις ότι εσύ καταλαμβάνεις όλη την άλλη πλευρά του φεγγαριού (the dark side of the moon!)

Evelina μου, ευχαριστώ. Παίρνεις το βουνό δίπλα στον Κοπέρνικο

Ψιψινέλιους ... :-)

Βασιλική, δεν φαντάζεσαι πόσες άχρηστες φώτος έβγαλα μέχρι να καταφέρω να βγάλω αυτήν. Θες μια πεδιάδα να κόβεις βόλτες;

Μεθυσμένα χρώματα .. το οικοπεδάκι σου (348 εκτάρια για την ακρίβεια) βρίσκεται κάτω από την κουκκίδα δίπλα στο "Drankeous Colorious"

northaura είπε...

χεχε, βάρδια στο τηλεφωνικό κέντρο αναρωτιόμουνα αν έχει φεγγάρι απόψε.
και είχε τελικα :-)))))))))))

Alkyoni είπε...

θάλασσα!!!!
:)

Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

τι μας λες ρε αφεντικουλι;;;;
ακου πεδιαδα!
καλα μπρε ολοκληρη υπαλληλος και θα με δωκεις μονο ΜΙΑ πεδιαδα;;;;
φτου σου....
;ppppp

Ανώνυμος είπε...

Και όπως είπε και η αθάνατη BETTE DAVIS στην ταινία NOW VOYAGER
" Oh Jerry, let's don't ask for the moon , we have the stars"

ΠΠ

Ανώνυμος είπε...

netkervere,με συγκινείτε αφάνταστα!;)

tassoula είπε...

Απίστευτο!!Τυχεροι οι φίλοι σου.
Καλό βράδυ.

nyctolouloudo είπε...

ευχαριστώ...
πάω να βάψω το φεγγάρι!

~~kindergarden teacher ~~ είπε...

ΚΙ ΕΓΩ ΜΙΑ΄ΓΩΝΙΤΣΑ ΓΙΑ ..ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ ,,ΓΙΝΕΤΑΙ;

ellinida είπε...

Καλά ρε συ το ελληνίς το ξέχασες ; Ούτε ένα τόσο δα οικοπεδάκι ;
Τσςςς έτσι ξεχνάς ε ;

Alkyoni είπε...

πέρασα να κάνω ένα μπανάκι στη θάλασσά μου....
:)

αερικο είπε...

Καταπληκτικη φωτο μιλαμε!! Μπραβο διαδυκτιακε κερβερε!! Μπραβο σου κι ας με ξεχασες..:΄-(
Λες να περιμενω να βγαλεις και μια φωτο του Αρη μηπως και μου δωσεις εκει κατι πριν βαλω τα κλαματα;;;;;
:-)))

NetKerveros είπε...

Νορθυ μου ... πάντα θα υπάρχει εδώ μέσα.

Βασιλική ... πεδιάδα και πολύ σου είναι.

Πάνο ... μοναδικός όπως πάντα. Δικά σου όλα τα αστέρια.

Εβελίνα ... τίποτις

Αναστασία (τασσούλα) ... πάρε και εσύ μια χαράδρα.

Drankeous Colorius ... το 'πες και το 'κανες! Λίγο 70ς σου βγήκε.

Sevarose ... πάρε τον νότιο πόλο να κάνεις ένα λούνα πάρκ. Δεν θα τσιγκουνευτούμε τώρα με μια παιδική χαρά.

Ελληνίδα ... έχεις ολόκληρη χώρα στην γη. Τι το θέλεις το φεγγάρι; Πάρε μια βάση για να έχεις το έλεγχο εκεί πάνου.

Αλκυόνις, σπλάτσ σπλουτσ ...

Aerikious ... μη μου κλαις. Μου περίσσευε μία θάλασσα. Όλη δικιά σου!!!

tassoula είπε...

Ευχαριστώ πολύ!Καλό βράδυ!

ellinida είπε...

Χρόνια πολλά Κερβεράκο μας .
φιλάκια

NetKerveros είπε...

Ευχαριστώ Ελληνίδα μου.

~~kindergarden teacher ~~ είπε...

ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι
ευχαριστω πολυυυυυυυυυυυ
στηνω το λουνα παρκ μου και σας περιμενω στα .... σεληνιακα συγκρουομενα χεχεχεχε!!