Πέμπτη, Ιανουαρίου 19, 2006

Ιστορίες καθημερινής τρέλας στο γραφείο ...

Πρώτη μέρα στη δουλειά μετά από δύο μέρες με πυρετό, και με το που κάθισα στο γραφείο μπαίνει ο Γιώργος μέσα με μία φούρια και μου λέει με μία χαρά και λαχτάρα...

κ. Ανδρέα, κ. Ανδρέα ... μπορώ να πάρω άδεια αύριο;
Έχω οντισιόν στο
Dream Show!

Το συμβάν είναι πολύ πρόσφατο και δεν έχω καταφέρει να το αξιολογήσω, να το κατατάξω και να το αρχειοθετήσω μέσα στην μνήμη μου, γι αυτό και θα αφήσω ασχολίαστη την αντίδραση μου. Μάλλον ο τίτλος αυτού του post θα έπρεπε να ήτανε “Ένα αστέρι γεννιέται”.

6 σχόλια:

snikolas είπε...

κ. Ανδρέα, εσείς διαλέγετε τους συνεργάτες σας; Γιατί βλέπω πρέπει να έχει γίνει πολύ προσεκτική δουλειά!!! :)

NetKerveros είπε...

Εγώ που να μην έσωνα ... εγώ! Τι να σου πω ... κελεπούρια!

Psipsinel είπε...

:) otan kerdisei omos sto dreamshow , tha minis alalos :) xixixixi

NetKerveros είπε...

Εγώ λεω να γίνω ατζέντης του.

ellinida είπε...

Ας ελπίσουμε να μην είναι πεφταστέρι !
Ωραίο το μπλογκ σου , θα επανέλθω , βρήκα αρκετά ενδιαφέροντα , κυρίως αυτό με το δελφίνι . ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ! Ξέρω ακριβώς τι εννοείς !
Θέλω οπωσδήποτε την γνώμη σου για κάτι που ανέβασα σήμερα στο δικό μου .

Bravecat είπε...

Glad the fever is over... It really sucks being sick...

The star is born :^)